עונת החתונות: איך תהפכו את החתונה שלכם לחגיגה הכי טובה בעיר?

עונת החתונות הגיעה, אם אתם בטווח הגילאים של שלושים עד ארבעים סביר להניח שרבים מהחברים שלכם עומדים ללבוש לבן וטוקסידו בזמן הקרוב. ניסו לשכנע אותנו שה"דור הזה מתחתן פחות", אבל האמת היא שאנחנו פשוט מחכים קצת יותר זמן לפני שאנחנו נכנסים לחופה. כי אחרי שמצאנו את בן הזוג המושלם לא נרצה שיעלם לנו, נכון? אספנו עבורכם את כל הטיפים איך לתכנן את החתונה שלכם כדי שתהיה החגיגה הכי טובה בעיר – עם הסעות לחתונה של מסלולים כולם יוכלו לחגוג ללא חשש ולא להסס לרגע ללבוש את מיטב המחלצות ולבוא לחגוג אתכם.

הכי חשוב – בחרו מקום שכולם יוכלו להגיע אליו

חלק מאתנו רוצים להתחתן בגן קסום, אחרים דווקא בחוף הים או בפארק טבעי וחלק לא יוותרו על החוויה הקלאסית של אולם חתונות. הכי חשוב למצוא את המקום שאליו כולם יוכלו להגיע גם אם הם מגיעים ממחוזות רחוקים יותר.
היום, יש טרנד חדש. כולם מזמינים אוטובוס לחתונה שאוסף את האורחים מהבית או מנקודה אחת מרכזית ובסוף הערב, גם אם זה בשעות הקטנות של הלילה, מחזיר אותם הביתה. אתם יכולים לתכנן את ההחזרה מראש כך שבני המשפחה המבוגרים יותר יוכלו לזכות להסעה הביתה בחצות והחברים יישארו לשתות ולרקוד על הרחבה עד שלוש ארבע בבוקר. מושלם לא?

 

מתחילים את האווירה כבר באוטובוס

את האווירה המיוחדת של האירוע שלכם תוכלו להתחיל כבר באוטובוס. אם כולם מתחברים למוזיקה מזרחית, ים תיכונית, מקצב סלסה או דווקא מוזיקת דאנס של שנות השמונים – אלה השירים שהם ישמעו באוטובוס. כשיגיעו אל קבלת הפנים הם כבר יהיו נרגשים לחלוטין ומחכים למסיבת הריקודים הנפלאה שאחרי החופה.

עונת החתונות איך תהפכו את החתונה שלכם לחגיגה הכי טובה בעיר
עונת החתונות איך תהפכו את החתונה שלכם לחגיגה הכי טובה בעיר

הפתיעו את כולם עם קונספט מיוחד

תוכלו להפתיע את כל האורחים שלכם עם קונספט מיוחד באוטובוס. אנחנו יכולים להשאיר מתנה מיוחדת מכם על הכיסאות בדרך חזרה הביתה, לתת להם שי קטן במיוחד עבורם שיחכה לכל אחד על הכיסא או להפתיע אותם עם שוקולד ופתק עליו כתוב "תודה" שהכנתם עבורם מראש.

 

נהג תורן? זה כל כך שנות האלפיים

זוכרים שפעם היה צריך לקבוע מי יהיה הנהג התורן? זה שמגיע לאירוע שלכם, שם צ'ק בתיבה כמו כולם אבל לא יכול ליהנות מהאלכוהול המשובח שהזמנתם לאירוע כי הוא צריך להסיע את כל החבר'ה או את הדודה מרמת גן?
עם הסעות לחתונה המשלבות אוטובוס גדול, מיניבוסים או רכבים פרטיים, אין יותר צורך בנהג תורן. אנו מספקים לכם נהג עירני לחלוטין שישן היטב לפני האירוע שלכם, לא שתה ולו לגימה אחת של אלכוהול ומוכן לכל מסלול נסיעה שתקבעו (כולל שינויים של הרגע האחרון). מפני שאנחנו יודעים שזה היום החשוב ביותר בחייכם ונעשה הכל כדי להפוך אותו ללא פחות ממושלם

להזמנת נסיעה חייגו: 054-4581233.
או לחצו לטופס הצעת מחיר / הזמנת נסיעה.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?