מי צריך הסעות במרכז?

אם נסתכל על מקומות עבודה היום, נראה את השינוי המהותי שחל בהן בעיקר בנושא של דפוסי ושעות עבודה.

אם לפני ארבעים שנה אנשים היו עובדים עד שעה ארבע וחוזרים הביתה, היום יש אנשים שלא יוצאים ממקום העבודה שלהם לפני השעה שש בערב וזוהי הנורמה.

יש לומר כי מכיוון שרוב העובדים יוצאים בשעה כזו ממקומות העבודה, יש כבישים ועורקי תחבורה חסומים ומפוקקים, וכך יוצא שעובד שיוצא מעבודתו בשעה שש מגיע הביתה לפעמים בשמונה ואם הוא גר מחוץ לעיר, הוא עלול להגיע הביתה גם בעשר בלילה.

הצפיפות על הכביש והעייפות של העובדים עצמם שנאלצים עכשיו לנהוג הביתה, גובים לא מעט טעויות אנוש על הכביש וגם יש לומר, עצבנות ורתחה שעלולים לגרום להם לבצע אי אילו עבירות תנועה שלא בזדון אלא מתוך חוסר תשומת לב ועייפות.

הפתרון- מקומות עבודה ששוכרים מיניבוסים או אוטובוסים שעושים הסעות במרכז.

 

משמרות על גבי משמרות

דפוסי העבודה השתנו לא רק ביחס לשעות סיום העבודה אלא שהיום גם מאוד אופנתי ויעיל להעסיק עובדים סביב השעון ולפעמים זה גם מפעל או מקום עבודה שעובד 24 שעות עבודה.

בהנחה שחלק מהעובדים מסיימים מאוחר בלילה את העבודה ויש צורך להביא עובדים למשמרת הבאה, הדרך היחידה לעשות את זה זה לשכור שירות של חברת הסעות במרכז שיביא את העובדים למשמרת החדשה ויסיע לביתם את אלה שסיימו. מקום עבודה לא יכול להחזיק צי של אוטובוסים או מיניבוסים ולתת את השירות הזה לעובדים הוא חייב שירות הסעות במרכז.

מי צריך הסעות במרכז
מי צריך הסעות במרכז

עובדים באינטרנט? שירות הסעות במרכז

האינטרנט מנהל מקומות עבודה רבים ודורש לעיתים התגייסות של עובדים 24 שעות ביממה. מדובר על משרות כמו עבודה על שרתים של רשתות, נוכחות בחדרי בקרה, תיחזוק מחשבים ושירותי תמיכה לחברות וללקוחות פרטיים. יש לא מעט חברות אינטרנט שעובדים אצלם עובדים במשמרות ואם נתקעתם באמצע הלילה בלי אינטרנט, יהיה מי שיענה לכם ויתקן לכם את התקלה.

כאשר העובדים הללו מסיימים את המשמרת, הם צריכים להגיע לביתם ואת זה עושה חברה שעושה הסעות במרכז. היא גם מסיעה אותם הביתה ולעתים מסיעה את העובדים החדשים למשמרת הבאה. ככה יש הסעות במרכז 24 שעות ביממה ולכן חברות רבות פונות אל שירותי השכרת אוטובוס לעובדי החברה.

 

עובדים במוקד מבצעי – הסעות במרכז

שומרים, מאבטחים ועובדי מוקד מבצעי של חברות אבטחה וביטחון חייבים להגיע למקום העבודה להם וגם לצאת ממנו הביתה. חברה שעושה הסעות במרכז מספקת להם שירות הסעות לאלה שסיימו את המשמרת ולחדשים שצריכים להגיע.

להרבה אנשים המועסקים במשרות שמירה ואבטחה 24/7 אין איך להגיע למקומות העבודה שלהם ולכן שירותי הסעות במרכז שמסיעים אותם, ואת עובדי שדות התעופה ועובדי מרכולים ומפעלים שמתפעלים את המקום 24 שעות ביממה. אוטובוסים או מיניבוסים של חברת שירותי הסעות במרכז מסיעים ומחזירים את כולם.

להזמנת נסיעה חייגו: 054-4581233.
או לחצו לטופס הצעת מחיר / הזמנת נסיעה.

 

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?