הסעות מיניבוס

הסעה עם מיניבוס מתאימה לסוגי נסיעות שונות ומגוונות. מדובר בעצם בנסיעה בכלי רכב שכולל בין 19 ל – 22 מושבים (מספר המושבים משתנה ממיניבוס אחד לאחר) ותא מטען רחב. אלו הפרטים היבשים אודות נסיעה שכזו. בשורות הבאות יצוין בפניכם כל המידע המעמיק שעליכם לדעת בנוגע להזמנה של הסעות מיניבוס רגע לפני שתצאו לדרך.

 

מי מבצעים בדרך כלל הזמנות של מיניבוס מחברת הסעות?

כל אחד יכול לבצע הזמנה של מיניבוס מחברת הסעות מומלצת כמו למשל חברת מסלולים הסעות וטיולים. במרבית המקרים, אלו שמבצעים את ההזמנה הם מי שאחראיים על קבוצה של אנשים שצריכה להגיע ממקום אחד לאחר. כך שבעצם, ניתן לראות ישנן הזמנות רבות שמתבצעות על ידי הגורמים הבאים:

  • אחראיים בבתי הספר, גנים ומסגרות חינוכיות שונות
  • מדריכים בתנועות נוער
  • מעסיקים ועוד

 

הסעה לתלמידים

ניתן להזמין שירות הסעות מיניבוס במקרים שבהם יש צורך בהסעה עבור תלמידים בגילאים שונים. מסגרות חינוכיות שונות מזמינות הסעות של מיניבוס מכל מיני סיבות. השכיחות ביותר שבהן באות לידי ביטוי במצבים שמצריכים נסיעה ממקום הלימוד אל מקום אחר, למשל:

  • לבתי התלמידים
  • למוזיאון
  • לטיול שנתי ועוד

 

ראוי לציין כי שירותי הסעות אלו מתאימות לילדים בגיל הגן, היסודי, חטיבת הביניים וגם התיכון.

 

הסעה קבועה לעובדים

אנו בחברת מסלולים הסעות וטיולים חושבים בכל התחלת שנה כיצד נוכל לייעל את מערך ההסעות בארגון. שירותי הסעות מיניבוס יכולים להיות הדרך בה השנה הזו תהיה הרבה יותר יעילה מבחינתכם. במקום לשלב לחלק מהעובדים הוצאות נסיעה או דלק, אתם יכולים לדאוג להם להסעה מראש למקום העבודה וממנו. חשבו, כמה תוכלו לחסוך השנה ואיזו הטבה נפלאה תוכלו להעניק לצוות המסור הבונה את הארגון שלכם.

 

הסעות לגן אירועים

אחת הסיבות הנפוצות שגורמות לאנשים לבצע הזמנה של הסעות במרכז הארץ היא חתונות ואירועים נוספים. שכן, זה ידוע שהזמנה של הסעות מיניבוס אל האירוע מאפשרת לאורחים ליהנות מהרבה יתרונות למשל:

  • מתאפשר להם לשתות אלכוהול מבלי לחפש נהג תורן
  • יכולים לחסוך הוצאות על דלק
  • מתאפשר להם להגיע אל האירוע בזמן וללא איחורים

 

הסעה של בני משפחה

ישנם מצבים שבהם משפחות מעדיפות להשאיר את הרכב הפרטי בחניה כדי להשתמש בשירות הסעות במרכז הארץ שיאפשר להם להגיע ממקום אחד לאחר בקלות ובנוחות. הנה 2 נסיעות נפוצות בשירות הסעות מיניבוס שבאות לידי ביטוי:

 

נסיעה אל שדה התעופה

משפחות רבות בוחרות ליהנות משירות נסיעות איכותי של חברת מסלולים הסעות וטיולים כדי להגיע בראש שקט אל שדה התעופה בדרך לחופשה הבאה שלהן. שכן, כך מתאפשר לכל בני המשפחה להיות בטוחים כי הם מגיעים אל היעד בזמן שנקבע. ראוי לציין יתרון משמעותי נוסף – אף אחד מבני המשפחה לא צריך לנהוג, כך שמתאפשר לעסוק בסידורים אחרונים לפני הטיסה.

 

נסיעה לטיול משפחתי

ישנן לא מעט משפחות שבוחרות להשאיר את הרכבים הפרטיים בבית כדי לצאת אל טיול משפחתי מגבש. נסיעה עם מיניבוס מאפשר לבני המשפחה לנסוע ברכב אחד ולהביא לזמן איכות חשוב ביחד. אם לא די בכך, מתאפשר לדעת בכל רגע נתון איפה כולם. כך שאין צורך לנסות ולנסוע בשיירה בכבישי הארץ כדי לדעת את הדרך אל היעד שנקבע.

 

הסעות למבוגרים

ישנם גם לא מעט מסגרות למבוגרים שמזמינות באופן קבוע שירות של הסעות במרכז הארץ עם מיניבוסים. מדובר בין היתר בבתי אבות ובמסגרות נוספות שמאפשרות למבוגרים וקשישים לתור את הארץ ולהגיע אל כנסים, הרצאות, מוזיאונים ושלל פעילויות נוספות שתואמות לגילם.

 

חשיבות הבחירה בחברת הסעות מומלצת

חשוב מאוד לבדוק מראש כי אתם בוחרים בחברת הסעות מומלצת. כלומר, חברה שהומלצה על ידי נוסעים אחרים שמכירים אותה מקרוב. כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם נוסעים עם חברה כזו ומקבלים את השירות ברמה הגבוהה ביותר, עליכם לפנות אל הרשת ולערוך חיפוש מקיף אודות חברה זו. חיפוש שכזה יאפשר לדעת האם מדובר בחברה איכותית או שמא, בחברה שעדיף להימנע משירותיה. חיפוש קצר אחר חברת מסלולים הסעות וטיולים יגלה לכם כי נכתבו המלצות רבות ברחבי הרשת על ידי נוסעים שמכירים את החברה ונוסעים עם נהגיה באופן קבוע. בפסקה הבאה יצוינו בפניכם יתרונות משמעותיים שהוצגו על ידי נוסעים קבועים שנהנים מהשירות המקצועי של החברה.

יתרונות בנסיעה הסעות מיניבוס

בחירה בחברת מסלולים הסעות וטיולים מאפשרת לנוסעים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות חשובים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הנה כמה מהבולטים שבהם:

 

  • לחברה יש אוטובוסים ומיניבוסים חדשים
  • נהגים אדיבים
  • דיוק בזמנים
  • נהגים המכירים היטב את הארץ
  • אוטובוסים ברמה גבוהה
  • שקע הטענה לכל נוסע
  • מקרר באוטובוס
  • מערכות מולטימדיה

 

נוחות לפני הכל

צי הרכבים של 'מסלולים' מונה מיניבוסים שחורים ומפוארים מאד, בכל הכיסאות תמצאו רינקלים המאפשרים לכוון את מושב הכיסא ולהתאים אותו בצורה שנוחה לכם. אחרי שהתרווחתם בכיסאות תוכלו ליהנות ממערכת מולטימדיה שתנעים לכם את השהות בנסיעה ואם חלילה נגמרת לכם הסוללה בנייד, דאגנו שלכל נוסע יהיה שקע הטענה אישי כך שאת שירות הסעות מיניבוס זה לא תשכחו.

 

מסלולים הסעות וטיולים

חברת "מסלולים הסעות וטיולים" מסיעה לקוחות פרטיים, עסקיים, חברות, ארגונים ומוסדות ציבור אל כל חלקי הארץ עם צי רכבים מפואר, משוכלל ומרשים. אם אתם זקוקים להסעה מכל סוג או גודל: הסעות לטיול, הסעות לאירועים, לבית הספר או הסעות עובדים, הגעתם למקום הנכון. חברת "מסלולים הסעות וטיולים" תשמח להעניק שירותי הסעות אוטובוסים בסטנדרטים שטרם ראיתם כמותם.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?