חברת הסעות לכל מסע

אין איזה שהוא מקום עבודה היום, שלא עושה יום כיף לעובדים שלו. זה יכול להיות יום כיף לעובדים ולבני או בנות זוגם. זה יכול להיות טיול משפחות, נסיעה לאיזה שהוא אירוע שקשור לעבודה. סיור במיזם מעניין שקשור לתחום העיסוק של החברה.

נסיעה סתם לשם ההנאה, כדי לגבש את העובדים. טיול משותף ועוד. אין כמו טיול לגבש ולקרב בין העובדים שנמצאים כל היום בחליפות במשרד, ולא מצליחים אפילו לספר בדיחה אחת לחבר לעבודה.

אנחנו נמצאים היום בעידן החריצות מה שנקרא. אנשים באמת עסוקים במרדף אחר הישגים (וגם כסף) וזה מתבטא בהתייחסות שלהם למקום העבודה.

הם לא יוצאים לטייל (מלבד ארוחת צהריים), הם לא מבזבזים סתם זמן. הם עסוקים בעבודה ובהוכחת היכולות שלהם, וזה בעיקר נכון לגבי חברות סטארט אפ והייטק שרוצות לעשות את האקזיט הבא.

לכן נוצר מצב שמצד אחד, החברה יכולה להיות מאוד מוצלחת. העובדים באמת יהיו מאוד טובים ומסורים, אבל אין ביניהם שום יחסי אנוש או תקשורת מלבד שלום שלום.

הם לא מוצאים זמן להכיר אחד את השני יותר לעומק, אולי אפילו קצת להתבדח ולשחרר לחץ. ולכן מנהל של חברה כזו, יעשה בתבונה כאשר יארגן טיול או יום כיף ולשם כך כמובן הוא צריך חברת הסעות.

 

חברת הסעות – כי בנסיעה עושים גיבוש

כל החוכמה בלנסות לקרב עובדים ולייצר להם חוויות שישנו את האווירה בעבודה, היא שיהיו להם חוויות משותפות. סביר להניח שלטיול כזה יכול כל אחד לצאת עם הרכב שלו, אבל אז הם יפסידו את החוויות שהיו יכולות להיות בנסיעה באוטובוס של חברת הסעות שבאה לקחת אותם.

חברת הסעות לכל מסע
חברת הסעות לכל מסע

דווקא בזמן הנסיעה, כאשר הם לא נוהגים אלא רק יושבים יחד, הם יכולים להתבדח, לשוחח ביניהם, לצחוק, להתקרב זה לזה, לכן הרעיון הכי טוב שיכול להיות לבעל החברה הזו, זה להזמין שירות של חברת הסעות לטיול השנתי של העובדים.

חברת הסעות – כי יש טיול שנתי

עפ"י תוכניות משרד החינוך, כל תלמידי בתי הספר אמורים לצאת לטיולים שנתיים מסוימים.

בדרך כלל בוחר כל בית ספר עם איזה חברת הסעות לעבוד ויש לזה כמה פרמטרים חשובים, לפיהם יש לבחור את חברת ההסעות.

  • חברה עם מוניטין ושם טוב – חייבים לבחור בחברת הסעות שיש לה מוניטין ושם טוב מכל הבחינות ברמת, האוטובוסים, השירות, הנהגים ועוד.
  • חשוב מאוד לנסוע לטיול שנתי עם אוטובוסים חדשים, נקיים וממוזגים, לכן חשוב לעבוד עם חברת הסעות שיש לה אוטובוסים כאלה.
  • לא פחות חשוב להשוות מחירים בין שירותי חברת הסעות. לפעמים יש פערים גדולים ובלתי מוצדקים בעליל.
  • חשוב מאוד שהטיול השנתי יצא לדרך עם אוטובוסים של חברת הסעות נהוגים בידי נהגים מנוסים, אחראיים וזהירים.
  • הרי בסופו של דבר מדובר בילדים של כולנו.
ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?