כל מה שצריך לבדוק לפני נסיעה במיניבוס

למטרות רבות ומגוונות, נזדקק לשכור שירותי הסעה במיניבוס. בתי ספר רבים עושים שימוש יום-יומי במיניבוסים על מנת להסיע תלמידים מבתיהם, לטיולים ואירועים שונים משתמשים הגורמים המארגנים את המאורע בהסעות על מנת להגיע למקום וכיום אף נהוג להציע שירותי הסעה לאורחינו באירועים משפחתיים על מנת להקל עליהם להגיע למתחמי אירועים באזור מרוחק.

מקומות עבודה רבים משתמשים אף הם בשירותי הסעה עבור עובדיהם. השוק הישראלי מוצף בחברות המציעות שירותי הסעות ומיניבוסים להשכרה. עם זאת, לא כל חברת הסעות מעסיקה את הנהגים המיומנים ביותר ומציעה שירות ברמה גבוהה. כשמדובר בשירותי הסעות, שירות גרוע לא יכול רק לגרום לעוגמת נפש, הוא עשוי להוות סכנה של ממש. על מנת לסייע לך לבצע בחירה מושכלת, אלו כמה דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים מיניבוס.

מצב המיניבוס

לא משנה מהי המטרה שלשמה נשכר המיניבוס, הנוסעים שלך עומדים לבלות בו זמן רב. מספר שעות באופן חד פעמי כשמדובר בטיול או אירוע, או לזמן קצר למשך תקופה ארוכה ובאופן קבוע כשמדובר בהסעות תלמידים או עובדים. לכן, חשוב שחוויית הנסיעה תהיה נעימה ובטוחה.

יש להימנע ממיניבוסים ישנים. יש לבדוק את מצב המיניבוס מבפנים ולוודא כי ריפוד המושבים תקין וכי המזגן עובד. מיניבוס חדיש יציע לנוסעים שלך גם רמקולים טובים ואפילו מסך המחובר לנגן מדיה שניתן יהיה להשתמש בו כדי לשמוע מוסיקה ולצפות בסרטים לנסיעות ארוכות.

כל מה שצריך לבדוק לפני נסיעה במיניבוס
כל מה שצריך לבדוק לפני נסיעה במיניבוס

התמצאות גאוגרפית

לפני הנסיעה, חשוב לוודא מול הנהג כי הוא יודע כיצד להגיע אל היעד וכי הוא מתמצא היטב בכבישי הארץ. כמו כן, יש לוודא באופן חד משמעי כי הגעתם להסכמה היכן הוא מוריד את הקבוצה וכי אין עמימות בנושא זה. כמו כן, חשוב לתאם מראש את השעה בה הוא יגיע לאסוף אותם בחזרה. מומלץ לברר כי הנהג מתכוון להמתין עד לשעת האיסוף ולא יבצע עבודות הסעה נוספות בזמן ההמתנה, על מנת להימנע מתקלות לא צפויות. על כך בדיוק אנו משלמים.

 

המלצות

לקוחות העבר של חברת ההסעות יוכלו לתת לך מידע חשוב מאוד שלא ניתן יהיה לקבל מהחברה עצמה. כדי לשמוע על החוויה המיידית של הנוסעים ממקור ראשון, על בעיות מסוימות אם עלו כאלה ועל דברים שיש לציין לשבח בחברה, הדרך הטובה ביותר היא לחפש אחר המלצות. גם ברשת ניתן לערוך השוואת מחירים בקלות ולקרוא המלצות מלקוחות עבר.

 

ניסיון

חשוב שנבחן היטב כי חברת ההסעות מעסיקה נהגים בעלי ניסיון רב שנים וכי הם עברו הכשרה בהפעלת רכב מסחרי ובהסעת קבוצות. חברה שפועלת בשוק זמן רב, צוברת מוניטין ומספקת מגוון רחב של שירותים. הדבר יעלה את הסיכויים כי הם יתנו מענה איכותי ומגובה בניסיון מקצועי לכל צרכיך ועל הצד הטוב ביותר.

להזמנת נסיעה חייגו: 054-4581233.
או לחצו לטופס הצעת מחיר / הזמנת נסיעה.

 

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?