השכרת מיניבוס לחתונה

בשנים האחרונות התופעה של השכרת מיניבוס לחתונה הפכה להיות עניין שבשגרה. עד לפני כמה שנים היינו מוצאים את עצמנו מגיעים אל החתונה של קרובי המשפחה שלנו, החברים או הקולגות עם הרכב הפרטי. היום מרבית מארגני החתונות יודעים שאין דבר כזה חתונה בלי הזמנה של הסעת מיניבוס. אם אתם גיליתם את האפשרות הזו לאחרונה (וגם אם לא) כדאי שתקראו את השורות הבאות ותקבלו את כל המידע הנחוץ לכם בנושא.

 

מי יכול לבצע השכרת מיניבוס לחתונה?

יש מי שטועים לסבור כי השכרה של מיניבוס לחתונה מיועדת לאנשים שעובדים בחברות גדולות או ארגונים, אבל האמת היא שאין זה נכון. כל אחד יכול לבצע השכרה של מיניבוס לחתונה וזה לא משנה אם אתם מארגנים חתונה מצומצמת, בינונית או גדולה.

כל עוד יש לכם מספר מוזמנים שיכול להיכנס במיניבוס אחד (או בכמה מיניבוסים) אתם פשוט יכולים ליצור קשר עם חברת הסעות במרכז הארץ ולברר פרטים אודות הזמנה של מיניבוס שכזה לחתונה שלכם. אף אחד לא ישאל אתכם איפה אתם עובדים או מה אתם עושים בחיים, פשוט כי זה לא משנה.

 

מה היתרונות בהשכרה של מיניבוס  לחתונות?

יש מגוון רחב של יתרונות שבאים לידי ביטוי כאשר אתם בוחרים לבצע השכרה של מיניבוס לאירוע השמח ביותר בחייכם. בחרנו להציג בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר שרבים מהאורחים שלכם חווים בעת ההגעה למקום האירוע, כדי שתוכלו להיווכח בכך שמדובר ביתרונות משמעותיים ביותר שיגרמו לאורחים שלכם להגיע ערניים יותר, שמחים יותר ומאושרים יותר. הנה כמה מהיתרונות הללו:

  1. האורחים שלכם יכולים לשתות אלכוהול מהבר ללא הגבלה – הם לא צריכים לנהוג בסוף הערב
  2. נחסך מהאורחים שלכם להוציא כסף על דלק
  3. נחסך מהאורחים נטולי הרכב שלכם לבדוק הגעה באמצעות תחבורה ציבורית או מונית
  4. האורחים שלכם לא צריכים לחפש חניה
  5. האורחים שלכם פשוט יכולים ליהנות מהדרך, מבלי לנהוג ולהתעצבן על פקקים שעשויים להיווצר במהלך הנסיעה
  6. האורחים שלכם יכולים להיות בטוחים שהם יגיעו בזמן (ולא יפספסו את החופה)

אתם יכולים לראות שברגע שאתם בוחרים לבצע השכרה של מיניבוס, אתם בעצם מאפשרים לאורחים שלכם ליהנות מהאירוע שלכם הרבה יותר, מאשר אם היו מגיעים באופן עצמאי, ללא הסעה.

 

מה צריך לדעת רגע לפני שמבצעים הזמנה?

רגע לפני שאתם מבצעים השכרת מיניבוס שיאפשר לאורחים שלכם להגיע לחתונה שלכם, אתם צריכים לבדוק שמדובר בחברה מומלצת שיש לה ניסיון רב עם נסיעות אל מסלולים שכוללים גם הסעות וטיולים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מקבלים נהג מתחיל שלא יודע בכלל מה עליו לעשות ואיך עליו לתפעל את המיניבוס. ההמלצה היא לבדוק שמדובר בחברה מומלצת באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

 

באמצעות בירור בפייסבוק

אתם יכולים לכתוב פוסט בפייסבוק ולשאול את החברים הווירטואליים שלכם אם הם נסעו לאחרונה אל חתונה באמצעות מיניבוס. פרסום פוסט שכזה יאפשר לכם לקבל המלצות שונות על חברות שמציעות שירותי השכרה של מיניבוס אל חתונות.

 

באמצעות תשאול חברים ומכרים שהתחתנו לאחרונה

יש לכם זוג חברים שהתחתן ממש לא מזמן? מצוין! זו ההזדמנות שלכם לפנות אליו ולשאול האם בני הזוג היו מרוצים מחברת ההשכרה? במידה וכן, תוכלו פשוט לשאול אותם באיזו חברה מדובר. כמובן שאם הם לא היו מרוצים מחברה מסוימת, יתאפשר לכם לדעת מאיזו חברה להימנע.

 

באמצעות חיפוש בגוגל

מנוע החיפוש מאפשר לכל אחד לבדוק פרטים אודות חברות וארגונים. ברגע שתרשמו את שם החברה, אתם תוכלו לקרוא חוות דעת שלקוחות כתבו עליה בעבר ולגלות האם מדובר בחברה מומלצת או שלא.

 

מה חשוב לבדוק על חברת המיניבוסים מראש?

כעת אתם כבר יודעים שלפני ביצוע הזמנה של השכרת מיניבוס לחתונה, עליכם לבדוק שמדובר בחברה מומלצת. למקרה שאינכם יודעים בדיוק מה עליכם לבדוק, הכנו עבורכם רשימה מפורטת שתאפשר לכם לבחון עם הממליצים, האם החברה עומדת בקריטריונים אלו או שלא:

  • אוטובוסים חדשים
  • נהגים אדיבים
  • דיוק בזמנים
  • נהגים המכירים היטב את הארץ
  • אוטובוסים ברמה גבוהה
  • שקע הטענה לכל נוסע
  • מקרר באוטובוס
  • מערכות מולטימדיה

 

 

 

חברה שמכבדת את עצמה תעמוד בקריטריונים אלו, מכיוון שלא ניתן לספק שירותי הסעות בסיסיים בלעדיהם. אם נתעכב לרגע על קריטריון העמידה בזמנים, אתם בוודאי יכולים להבין שמדובר בקריטריון חשוב ביותר עבורכם, שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שהאורחים שלכם יגיעו אל האירוע שלכם לפני החופה ולא לאחריה.

 

האם ניתן להזמין השכרה של מיניבוס לחתונות בכל שעה?

לכל חברת הסעות במרכז הארץ יש שעות עבודה שונות. כשמדובר בשירותי השכרת מיניבוס לחתונה וממנה, ניתן במרבית המקרים להזמין את שירותי ההשכרה עד שעות הלילה המאוחרות. חברות ההשכרה לוקחות בחשבון את העובדה שחתונות עשויות להסתיים בשעות מאוחרות, לאחר חצות ולעיתים אף לפנות בוקר.

ההמלצה היא לבדוק מראש אל מול חברת ההסעות ששעת החזרה מתאימה להם (במידה ומדובר בשעת לילה מאוחרת מאוד). כך תוכלו להיות רגועים ובטוחים שמדובר בחברה שמתאימה לכם ולצרכים שלכם.

 

לסיום  – תבצעו השכרת מיניבוס אל החתונה שלכם והאורחים יודו לכם

כעת ידועים לכם כל הפרטים החשובים ביותר בכל הנוגע להשכרת מיניבוס לחתונה שלכם. כך שנותר לכם רק ליצור עמנו קשר, למסור את הפרטים אודות האירוע ולקבל את האורחים שלכם בזמן.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?