השכרת מיניבוס עם נהג

יוצאים לגלות את הארץ לאורכה ולרוחבה? מתכננים אירוע חברה מרגש ורוצים שכל העובדים יגיעו אליו בעת ובעונה אחת? חתונה מרגשת בפתח ואתם חושבים על הסעות נקודות שונות ברחבי הארץ? יש לנו פתרון מושלם עבורכם – השכרת מיניבוס עם נהג.

אוטובוס זעיר הכולל מקומות ישיבה בהתאם לצורך שלכם, עם מוזיקה טובה מזגן וחימום בעת הצורך ומושבים נוחים. כל זאת, בשילוב עם נהג מנוסה שמכיר היטב את כבישי ארצנו הקטנטונת והופך את הנסיעה לחוויה נעימה.

מיניבוס לכל צורך

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי הסעות וביניהם גם השכרת מיניבוס עם נהג. כאשר אתם בוחרים איזה מיניבוס לקחת לטיול חשבו מה הצפי לכמות המושבים שתצטרכו וכן לכמה זמן אתם זקוקים למיניבוס. האם תרצו לשחרר את נהג המיניבוס ולקבוע עמו לאחר מכן שיאסוף את כולם? אולי אתם זקוקים רק למיניבוס לשעה קלה לביקור במוזיאון ולאחר מכן מעוניינים בהסעה חזרה. במקרה כזה כדאי לקבוע עם הנהג שימתין לכם.

השכרת מיניבוס עם נהג
השכרת מיניבוס עם נהג

מיניבוסים של חברת הסעות

אין זה משנה אם אתם זקוקים למיניבוס לילדים או למבוגרים. הנהגים שלנו מנוסים בעבודה עם מגוון רחב של נוסעים מגיל צעיר (כילדי גנים ובתי ספר) ועד לנוסעים מבוגרים בני גיל הזהב. השכרת מיניבוס עם נהג לנסיעה ארוכה הופכת את הלוגיסטיקה הכרוכה בתכנון האירוע שלכם לפשוטה הרבה יותר.

מדוע? כאשר אתם קובעים עם מספר אנשים נקודת יעד לא כולם מגיעים אליה באותו הזמן. אם אתם מעוניינים להתחיל בפעילות משותפת תצטרכו לחכות למאחרים. כאשר כולם מגיעים במיניבוס אחד או שניים הם מגיעים בזמן ויכולים להתחיל ליהנות בצוותא.

 

מתחילים את הגיבוש כבר בהסעה

חברות רבות מוציאות עובדים לימי כיף ואירועי חברה באמצעות השכרת מיניבוס עם נהג. העובדים, גם אם שייכים למחלקות שונות בארגון ולא נפגשו קודם לכן, זוכים לזמן בו הם יכולים להכיר זה את זה ולשוחח.

אם אתם מארגנים הסעות לצוות של אורחי החברה או לצוות הניהולי בחברה הנסיעה יכולה להיות זמן מצוין בו כולם יכולים לדבר ולשתף חוויות. חשבו על כך, אם אחד מכם נוהג ברכב הוא אינו שותף מלא לשיחה הערה. כאשר נהג חיצוני מלווה אתכם כולכם יכולים לנצל את הזמן בצורה מיטבית לגיבוש.

 

השכרת מיניבוס עם נהג לחתונה

האורחים שלכם עומדים להשתתף ביום החשוב ביותר בחייכם. אך, בסיום הערב הם עשויים להיות עייפים מאד. תארו לכם שהייתם יכולים לסייע להם להגיע ולחזור מבלי שיצטרכו לדאוג לדבר. לא תצטרכו לדאוג לשאלות מיותרות כמו – איך מגיעים לגן האירועים, מדוע לא רוקדים עוד שעה או לראות את קרובי המשפחה המבוגרים מחפשים דרך להגיע.

כאשר אתם מארגנים מיניבוס עם נהג לחתונה שלכם אתם מאפשרים לאורחים ליהנות מכל דקה מהאירוע בלי לחשוב על מציאת נהג תורן לנסיעה הביתה. תאמו מראש את המיניבוס לאירוע הבא שלכם וגלו כמה קל לגרום לאורחים שלכם לחוש נפלא.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?