הסעות לבת מצווה

אירוע בת מצווה הוא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייה של כל נערה. היא מחכה לזה, הוריה מחכים לזה, כל המשפחה וגם יש לומר כל הכיתה. אירוע בת מצווה הוא לרוב, האירוע הראשון שעושה כל משפחה צעירה.

עד החתונה של הילדים, זה יהיה האירוע המשמעותי הראשון המושקע של המשפחה. לכן יש כמה דברים שכל משפחה תעשה לפני שהיא תבחר את המקום לערוך בת מצווה, והיא תדאג גם בסופו של דבר להשתמש בשירות של הסעות לבת מצווה.

בדרך כלל לאירוע בת מצווה מזמינים את כל הכיתה, או נאמר רק את הבנות ולכן צריך שירות הסעות שיאסוף את הילדים ויחזיר אותם. הרבה פעמים נקודת האיסוף היא בבית הספר שלהם.

הסעות לבת מצווה – גימיקים

אין דבר כזה היום בת מצווה בלי גימיקים. כל אירוע בת מצווה הופך למסיבה אחת גדולה, ויש כל מיני גימיקים והפעלות וכל מה שצריך זה רק לבחור.

יש למשל תאי צילום של הקלטות או צילום קליפים או שירים, שולחנות קזינו ומשחק, פינות של סדנאות יצירה שילדים מאוד אוהבים וגם מתקני מים או מתקנים מתנפחים, תלוי איפה אתם עושים את בת המצווה.

בת מצווה היום זוהי אטרקציה אחת גדולה גם לנערה וגם לחברים שלה ולכן צריך גם הסעות לבת מצווה. יש אטרקציות פעילות ואטרקציות בצורה של תפאורה או אביזרים.

הסעות לבת מצווה
הסעות לבת מצווה

אטרקציות – הסעות לבת מצווה

אפשר להזמין מראת צילום אינטראקטיבית, קיר ועליו צירו גרפיטי דיגיטלי, מבוך לייזר ויש אפילו חדר בריחה נייד.

ויש גם מתנפח סנוקר רגל, מתקן בובות לאירועים, מתחם גולף, מכוניות על שלט, תא שילום שקוף, משקפי מציאות מדומה, תא הקלטות נייד, סימולטור של כדורגל, בקיצור אם אתם רוצים לעשות בת מצווה שווה, יש היום כל כך הרבה אטרקציות שאולי בסוף מה באמת יהיה חסר לכם זה רק הסעות לבת מצווה.

נהוג גם באירועים של בת מצווה לחלק תשורה כלשהי. אפשר גם ללכת על קיר גרפיטי דיגיטלי. אז מה זה בדיוק? מרססים עליו עם פחיות המכילות צבע אינפרא אדום מיוחד, ויש גם אטרקציה שהילדים משחקים גיבורים במשחק מחשב, וגם מקבלים דיסק למזכרת. ויש ראשים רוטטים ועוד דברים שילדים מאוד ישמחו לעשות ולבל בבת מצווה.

 

האטרקציות- מעולמם של הילדים

ילדים היום מאוד מחוברים לעולם הדיגיטלי ולכן, המון אטרקציות של אירוע בת מצווה קשור לעולמם של בני הנוער. אלה הם גימיקים חלקים דיגיטליים וחלקם מאוד מתאימים לרוח הצעירה, חוויה מאוד ילדותית ונחמדה כמו שילדי בת מצווה אוהבים.

כמובן שאתם צריכים לבחור אולם מתאים בגודל שאתם צריכים, ומוזיקה שהילדה אוהבת כי בסופו של דבר זו הבת מצווה שלה, אבל את הגימיקים והאטרקציות אנחנו מציעים לכם לבחור יחד איתה, כי היא יודעת בדיוק מה היא רוצה.

אתם תהיו אחראים על השכרת שירותי הסעות לבת מצווה עם חברת הסעות מקצועית ומנוסה.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?