דרושים נהגי אוטובוס

לסניף מרכז של חברתנו דרושים נהגי אוטובוס: (משרה 110)

עבודה יציבה בליווי צוות מקצועי ובאווירה משפחתית.

נדרש: מגורים באזור גוש דן, בעלי יחסי אנוש, שירותיים ובעלי מוסר עבודה גבוה.

תנאי המשרה:
✓ שכר בסיס גבוה.
✓ תוספת שעות נוספות.
✓ בונוסים.
✓ תנאים סוציאליים מלאים.

בעלי רישיון לאוטובוס אשר מחפשים עבודה יציבה לטווח הארוך מוזמנים לפנות.

ניתן לשלוח קורות חיים לפקס: 076-5100145 | או להתקשר לטלפון: 054-4581233

תמונה של נהג אוטובוס

דרושים נהגי אוטובוס

מודעה בנוסח המופיע בכותרת זו "דרושים נהגי אוטובוס" מעידה על הביקוש הגבוה למקצוע הזה. לא מדובר בנהגי אוטובוס הדרושים לשירות האוטובוסים הציבורי, אלא להסעות שמבצעת חברת הסעות ולכן היא זקוקה לצי של נהגים טובים, מסורים, אמינים ואחראיים.

נהגים של חברת הסעות צריכים להיות מאוד אחראיים, משום שהם לוקחים על עצמם להיות אחראיים לחייהם של בני אדם. אם מדובר בהסעות לחתונה או בטיול שנתי, או בהסעות של עובדים לטיול. לא חשוב מיהם הנוסעים, צריך לשמור עליהם ולכן גם לנהוג בזהירות.

חברת הסעות – דרושים נהגי אוטובוס

יש כמה מקצועות שיש לשים לב לשעות הארוכות של האנשים העובדים בהם. טייסים למשל טסים לפעמים למעלה מ-12 שעות והם חייבים להיות ערניים ולשים לב לכל המתרחש סביבם, הם הרי אחראיים לחייהם של כל הטסים עמם.

גם רופאים חייבים לשמור על ערנות מלאה, גם אם הם עובדים המון שעות, משום שחיי אדם תלויים בערנות שלהם. במילים אחרות, אם הם יעשו חלילה טעות, זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך, לכן רצוי מאוד שהם יהיו בריכוז גבוה ולא מאוד עייפים.

נהגי אוטובוס של חברת אוטובוס, זה בדיוק אותו דבר. הם מסיעים אנשים לחתונות או לאירועים וזה יכול להימשך לפעמים גם יום שלם. כאשר הם מסיעים תלמידים לטיול שנתי, הם נוהגים במסלולים שונים ברחבי הארץ וחייבם לשמור על ערנות וזהירות גבוהים מאוד, שאם לא כן חלילה עלולה להתרחש תאונה.

זו הסיבה שחברת הסעות מפרסמת מודעות כמו דרושים נהגי אוטובוס, משום שהיא לא רוצה להעמיס על הנהגים העובדים אצלה, יותר מדי, היא רוצה שהם גם ינוחו, כי כל לחץ עליהם, עלול לפגוע בתפקוד שלהם.

דרושים נהגי אוטובוס – הקורס

בארץ יש כל מיני אפשרויות וקורסים לקבל רישיון נהיגה על אוטובוס גם במסגרת פיקדון של חיילים משוחררים. את הקורסים האלה, מפעילים כל מיני מוסדות וגופים ויש לציין כי זהו מקצוע מבוקש מאד. מי שרוצה להיות נהג אוטובוס, לא יישאר יום אחד בלי עבודה.

יש למשל קורס נהגי אוטובוס בפיקוח של משרד הכלכלה, כאשר התנאים למי שרוצה להיות נהג אוטובוס הם כאלה: הוא חייב להיות תושב ישראל מעל גיל 20, יודע עברית על בוריה ובעל רישיון לרכב לפחות שנתיים. רישיון הנהיגה שלו חייב להיות בתוקף, והוא צריך להיות לפחות אחרי 8 שנות לימוד.

אין ספק כי אם אתם מחפשים מקצוע לחיים, מקצוע שלא ישאיר אתכם אפילו יום אחד ללא תעסוקה, אז מדובר במקצוע של נהגי אוטובוס.

הרשת מלאה במודעות בהם רשום דרושים נהגי אוטובוס, וככל שתקדימו לעשות את הקורס ולקבל רישיון, תוכלו להיקלט באחת מחברות ההסעות.

מקצוע של נהג אוטובוס בחברת הסעות משתלם בטווח הקצר והארוך ומבטיח לכם שקט נפשי וכלכלי עם מקצוע מבוקש.

השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?