הסעות לחתונה

אם הגעתם עד כאן, סימן שמגיע לכם מזל טוב! אתם עומדים להתחתן בקרוב עם האדם שאתם אוהבים ויוצאים יחדיו לדרך חדשה, לחיים זוגיים משותפים. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מעדיפים לערוך את חתונתם באזורים בלתי שגרתיים: בטבע, באזורים מרוחקים או מבודדים, הרחק מהעיר ההומה, במקומות אקזוטיים שמהם נשקף נוף עוצר נשימה.

במקרים כאלו, לא פעם האורחים, שמגיעים מנקודות שונות בארץ, מתקשים להגיע למקום האירוע ועולה הצורך בשכירת חברה שעיקר התמחותה – הסעות לחתונה! במקרים אחרים, גם כאשר עורכים את החתונה בעיר, עדיין יש אורחים שהנסיעה למקום החתונה מקשה עליהם.

אם זה קשישים שכבר לא נוהגים ואין להם סידור ואם זה צעירים שמעוניינים לשתות קצת אלכוהול ולשמוח מבלי לדאוג להסדרי נסיעה הביתה. אנו בחברת מסלולים מציעים שירותי הסעות לחתונה, ומזמינים אתכם ליהנות משירות אישי, מעמידה בזמנים ומחוויית נסיעה מהנה ונוחה.

נדאג לאסוף את כלל האורחים מנקודות האיסוף ולהחזירם לביתם בבטחה. נהגי החברה הם מיומנים ומנוסים ותכנון הנסיעה מוכן מראש וכולל פרמטרים כגון: תנאי דרך, מזג אוויר ועמידה בלוחות הזמנים.

כמו כן, הנהגים שלנו ב"מסלולים" בקיאים בכבישי ישראל ונתיביה וערוכים לספק פתרון לאירועים בכל יעד בארץ: החל מהצפון דרך המרכז ועד הדרום. ציי הרכבים שלנו כוללים אוטובוסים מפנקים ומיניבוסים חדישים ומאובזרים העומדים בחזית הטכנולוגיה.

 

טיפים יעילים למתחתנים

א. מחד, שעת היציאה לאירוע היא קריטית לאנשים, אומנם אתם מתחתנים באותו יום אבל כל שאר החברים/משפחה/עובדים… לכן יש לקבוע שעה לא מוקדמת מידי, כדי שאנשים יוכלו להישאר בעבודה מאוחר ככל שניתן. מאידך, שימו לב שהאורחים לא יאחרו יתר על המידה.

ב. קבעו מקום יציאה אחד ולא כמה מקומות – לעיתים האורחים קצת מאחרים למרות שהם מאד רוצים לבוא בזמן אבל עד שמתארגנים לאירוע או פקקים בדרך או כל סיבה אחרת, גורמת לאיחורים במועד היציאה. לכן על מנת לא להמתין בכל נקודת עצירה למאחרים קבעו מועד יציאה אחד בכל עיר.

הסעות לחתונה
הסעות לחתונה

ג. במידה והאוטובוס עובר "על הדרך" קרוב לביתם של אורחים נוספים עדכנו את הנהג ונאסוף את האורחים בדרך. (אצלנו אין עלות נוספת עבור תחנות בדרך).

ד. בדרך כלל, חברים וחברות רוצים להישאר לרקוד עד מאוחר 01:00+ בעוד המשפחה רוצה לחזור מוקדם יותר – הודיעו לנוסעים מהי שעת החזרה כדי שיכלו להתארגן בהתאם ולא יכעסו אליכם שקבעתם שעה שלא מתאימה להם…

ה. החליטו על איש קשר באוטובוס שיהיה ממונה על לו"ז האוטובוס ואיסוף המוזמנים, הודיעו לכל הנוסעים מה הטלפון של איש הקשר וציידו אותו ברשימה, כוללת טלפונים, של האורחים המוזמנים.

ו. והכי חשוב – שיהיה במזל!

 

הסעות לחתונה

גם היום כאשר לאנשים יש רכבים, הם מעדיפים לעתים לנסוע בהסעות לחתונה ולא ברכב שלהם. זה הרבה יותר נוח, קל, מהיר ובינתיים גם מתיידדים עם המשפחה. סוג של טיול שנתי לחתונה למה לא? לא צריך לנהוג, להיתקע בפקקים.

אפשר לחסוך את כל העצבים, להגיע לחתונה כמו החתן והכלה… בלי קמט בשמלה, בלי עצבנות. הסיעו אתכם לחתונה, לא הייתם אפילו צריכים להתאמץ ולנהוג מה יותר קל מזה.

עכשיו לא תגיעו לחתונה כמו אורחים רבים שאיחרו בגלל פקקים, (יש כאלה שעוד לא הגיעו בכלל, כי יש להם בכלל פנצ'ר), לא תקטרו על הדרך הקשה שעשיתם. העצבים שחטפתם, הנהג ההוא שעקף אתכם מימין וזה שמשמאל. תגיעו כמו מלכים עם מצב רוח טוב ותוכלו להתחיל לבלות. אף אחד היום לא מוותר על הסעות לחתונה.

 

הסעה מאורגנת לכל האורחים

מחפשים דרך נפלאה להפוך את החתונה להצלחה מסחררת? ארגנו הסעה מאורגנת לכל האורחים – חברים ובני משפחה ישירות מהבית או בנקודת מפגש הקרובה אליהם. אין דבר טוב יותר מלהגיע לאירוע מבלי שצריך לנהוג אליו לפני.

האורחים שלכם ישמחו לגלות כי ממתין להם אוטובוס לחתונה. היום, כאשר כל אורח הוא חלק מהאירוע אך לא לכולם יש רכב או שחלקם חושש להגיע למקום מרוחק לבדו שירותי הסעות לחתונה פותרת את הבעיה.

 

מה אם יש לכם כמות קטנה של אורחים מכל עיר? מיניבוס לחתונה זה הפתרון!

במידה ואינכם זקוקים לאוטובוס שלם לאירוע – תוכלו לבחור בפתרון הסעה קטן ונוח יותר. אפשר להזמין מיניבוס לחתונה במחיר משתלם.

כך, אם חלק מהאורחים מגיעים ממרכז הארץ ואחרים דווקא מהצפון – את כל אחד מהם אפשר לאסוף במיניבוס מיוחד. בסיום האירוע, כאשר כולם סיימו לפזז ברחבת הריקודים והם עייפים מאד האוטובוס יוכל לקחת אותם בחזרה לכל נקודה שתבחרו.

 

אוטובוס לחתונה ייתן לכם שליטה בזמן בו כולם מגיעים ועוזבים

כאשר אתם מזמינים אוטובוס לחתונה יש לכם שליטה גדולה יותר על הזמנים שבהם האורחים מגיעים ועוזבים את האירוע. אינכם חייבים להמשיך עד אור הבוקר אם אינכם רוצים.

תוכלו פשוט לתאם עם האורחים שעה שבהם הם רוצים לחזור הביתה (למשל ב-1 בלילה) ובשעה זו האוטובוס יאסוף את כולם. שימו לב כי לעתים בחזור תרצו לפצל את האורחים לשתי הסעות.

הם יכולים להגיע באותה השעה בתחילת הערב באוטובוס גדול ובסיום השמחה לחזור בהסעה בעזרת מיניבוס לחתונה היוצא מוקדם ומיניבוס נוסף אשר ימתין מחוץ לאולם ללא התחייבות לשעת החזור. כך, אתם פותרים את בעיית ההסעה גם למי שיוצא מוקדם וגם למי שרוצה להישאר לרקוד אתכם עד הסוף.

בנוסף לכל תוכלו לבקש לעשות עצירות לאיסוף ופיזור על הדרך ללא הגבלה וללא תוספת תשלום דבר שיסייע רבות לאורחים להגיע במהירות לביתם בשעת הלילה.

 

מתחילים את האירוע כבר בהסעה

כאשר מזמינים מיניבוס לחתונה או אוטובוס לחתונה האורחים שלכם יכולים להתחיל באווירה החגיגית כבר במהלך הנסיעה. תוכלו לפנק אותם בבלונים ובמוזיקה המתאימה לקונספט של האירוע.

בסיום, כאשר הם חוזרים באוטובוס הם יכולים לקבל שי קטן מכם – מגנט של האירוע או מתנה קטנה ומתוקה שתשאיר לערב המיוחד בחייכם טעם נפלא. לא מסכנים אף אחד מהאורחים – מדוע לחזור אחרי ששתו? בחתונות רבות האורחים נוהגים לשתות במשך מספר שעות.

חשבו על הפעם האחרונה שבה הייתם באירוע – האם היה נוח להתחיל לנהוג כאשר כוס קפה בודדה מאזנת את רמות העייפות? מרבית האורחים יעדיפו שלא לקבוע נהג תורן ולתת לכל אחד במשפחה לחגוג מבלי לחשוב על הדרך חזרה. אוטובוס לחתונה מאפשר לכם לדאוג לנסיעה בטוחה חזרה.

 

אוטובוס לחתונה - חברת מסלולים הסעות וטיולים (55)

 

מיניבוס לחתונה – רואים שהשקעתם

כאשר אתם משקיעים באורחים שלכם – תגלו כי גם הם נוטים להיות נדיבים יותר כאשר הם מעניקים את המתנה לחתונה.

מעבר לשאר האטרקציות שהכנתם, לעיצוב האולם למוזיקה ולזיקוקי הדי-נור ההשקעה הקטנה הנוספת בהסעה באמצעות מיניבוס לחתונה תהיה התוספת הנחמדה לאירוע שכולם יודו לכם עליה ביום שאחרי. התקשרו היום ותאמו את הנסיעה לאירוע שלכם.

 

חתונה בטבע – הסעות לחתונה

היום שלא כבעבר, אין רק אולמות או גני אירועים לחתונה ולאירועים משפחתיים. מאנשים מחפשים מקומות מיוחדים במינם כדי לחגוג את החתונה שלהם או כל אירוע אחר, ולכן הם מוצאים מקום נהדר בחיק הטבע ושם הם יעשו את החתונה שלהם.

הבעיה: שמהחנייה הכי קרובה עד לחתונה אתם צריכים ללכת ברגל דרך הרים וגבעות… שבילי עפר, (עם נרות אומנם) אבל עדיין ימין ושמאל רק חול וחול.

חתונה שבקלות הופכת להישרדות ואת כל זה אתם עוד עושים אחרי שנתקעתם שעה בפקקים. והנה המתכון להגיע לחתונה עצבני, עם מצב רוח איום ונורא ועם חול בנעליים. בשביל זה בדיוק יש הסעות לחתונה.

שירות הסעות לחתונה מבטיח לכם נסיעה שקטה, עד למקום האירוע בתיאום מראש, שום שבילי עפר, ושום טיולי שטח. האוטובוס יסיע אתכם הכי קרוב לאירוע, ותוכלו להגיע חגיגיים ועם מצב רוח טוב להתחיל במסיבת הטבע. מי ביקש חתונה בטבע ולא הזמין הסעות לחתונה, אין דבר כזה.

 

עוד פעם לנהוג? שירות הסעות לחתונה

בדרך כלל חתונות נערכות בערב, ולהרבה אנשים זה יוצא בדיוק ממש אחרי העבודה. ואם מדובר בסוכני שטח שכל היום נוסעים ממקום למקום, נהיגה עכשיו לחתונה באיזה חווה בצפון או בדרום, זה הדבר האחרון שהם רוצים.

בעלי השמחה יש לומר גם יודעים את זה, הם יודעים שלא מספיק להזמין מקום מיוחד ותפריט מעניין, הם גם צריכים לדאוג שהאורחים שלהם יגיעו עם מצב רוח טוב ומהר ושלא יאחרו לחופה.

יש הרבה אנשים שמאוד אוהבים להיות נוכחים דווקא בשעת החופה כי זה באמת מרגש. שירות הסעות לחתונה עם חברת הסעות מקצועית חוסך מכולם את העצבים בנהיגה, אתם יושבים באוטובוס ממוזג וכל מה שאתם צריכים ותיכף תקבלו יהיה כוס יין.

חוץ מזה עם הסעות לחתונה תוכלו לשתות כמה שאתם רוצים כי כששותים לא נוהגים, ואתם לא אמורים לנהוג. בחתונה הזאת כמו ברבות אחרות יש הסעות לחתונה וחזרה.

להזמנת נסיעה חייגו: 054-4581233.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?