השכרת אוטובוס

מי לא אוהב לצאת לטיול שנתי? כולם אוהבים מלבד הורים החוששים דווקא מהנסיעה באוטובוס ולכן יש חברת הסעות ויש חברת הסעות ולפני שמחליטים על השכרת אוטובוס, אנו מציעים להיכנס קצת לרשת, לאתר של החברה, להשוות מחירים וגם להתרשם מהמקצועיות של חברת השכרת אוטובוס.

אוטובוס הוא כלי רכב גדול שדורש תחזוקה שוטפת מדי יום והוא חייב לעמוד בתקנים, כמו גם הנהג המיומן שאמור להסיע אותו. חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת השכרת אוטובוס שמעסיקה צוות של נהגים מוכשרים, מיומנים ואמינים.

הייצוגיות שלהם גם חשובה במיוחד כאשר הם מסיעים קבוצות של תיירים ונהג האוטובוס הזה, הוא בעצם מול התיירים הללו פניה של המדינה. חברת מסלולים דואגת לצי האוטובוסים שלה המחכים למי שרוצה השכרת אוטובוס חדיש ומצוחצח, המילה האחרונה בתחום האוטובוסים.

אוטובוס חדיש ומצוחצח!

השכרת אוטובוס מחברת מסלולים שירותי הסעות, מבטיחה לכם שאתם והאורחים שלכם תיסעו באוטובוס חדיש, מצוחצח, נקי ואסתטי. האוטובוס יכול להכיל בין 53-60 מקומות. האוטובוסים חזקים ואמינים והם עוברים כל הזמן בדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת ואחראית.

הם מצוידים במערכת מיזוג אוויר משוכללת, הכיסאות מאוד נוחים לישיבה ארוכה או קצרה ולא קמים מהם עם כאבי גב. יש באוטובוסים הללו מערכת בטיחות ומיגון ובנוסף, אם אתם מזמינים השכרת אוטובוס שלוקח תלמידים או תיירים לטיול ברחבי הארץ, יש לו תאי מטען גדולים במיוחד היכולים להכיל הרבה תיקים ומזוודות.

בנוסף בהשכרת אוטובוס מחברת מסלולים תזכו ליהנות ממערכות מולטימדיה מתקדמות והרך תעבור לכם חיש מהר מולה נוף עוצר הנשימה. האוטובוסים של חברת הסעות מסלולים מתאימים לנסיעות קצרות או ארוכות.

השכרת אוטובוס
השכרת אוטובוס

טיול ממקום למקום – השכרת אוטובוס

כאשר תיירים מגיעים לארץ לטיול, הם לא מתכוונים לנסוע למקום אחד. בדרך כלל הם רוצים לטייל בהרבה מקומות מרשימים, אתרים היסטוריים ועוד. צלבנים למשל אוהבים לעשות את הדרך שעשה כאן ישו והם נוסעים ממקום למקום ומבקרים בכל המקומות בהם הוא היה.

יש חשיבות רבה לכל מדריך שרוצה לעשות השכרת אוטובוס לנושא המושבים בו. מושבים לא נוחים, עלולים לגרום לכאבי גב ולהרוס לאנשים את הטיול. בעיקר אם מדובר על טיול בהמשכים שנמשך כמה ימים, חשוב שהמושבים יהיו מרופדים, נוחים ונקיים.

חשוב לשמור על ניקיון האוטובוס בכל הימים בהם הוא מסיע את המטיילים וכן לספק להם מיזוג אוויר ומערכת מולטימדיה משוכללת.

 

השכרת אוטובוס עם נהג אדיב

נהג שתדעו, יכול להפוך טיול או נסיעה באוטובוס מושכר לחוויה טובה ולתרום לה לא רק ברמת הנהיגה הבטוחה והאחראית שלו, אלא גם מהאישיות שלו.

בחברת מסלולים מקפידים לבחור נהגים לא רק בעלי ניסיון ודף הרשעות ריק, אלא גם בעלי אישיות ידידותית לסביבה ויחסי אנוש מצוינים בין אם זה השכרת אוטובוס לטיול, הסעות לאירועים או כל דבר אחר המצריך אוטובוס זמין. כל מי שנסע לטייל דרך השכרת אוטובוס מחברת מסלולים לא מחליף אותה.

 

השכרת אוטובוס עם מסלולים

יש המון סיבות בגללן אנשים צריכים השכרת אוטובוס. אם מדובר בטיול מאורגן או בטיול שנתי של תלמידים, הסעה לחתונה ועוד. הדבר החשוב בבחירת חברת ההסעות בה תבצעו השכרת אוטובוס היא שיהיו להם אוטובוסים חדישים ומשוכללים. שהכיסאות יהיו נוחים לישיבה, ושהמזגן יעבוד בהתאם לנדרש.

נסיעה של כמה שעות בישיבה על מושב לא נוח, עלולה חלילה להוציא אתכם עם כאבי גב, כך שגם אם הטיול היה נהדר אבל חזרתם עם כאבים, זה לא ישפר את המצב… חברת הסעות מקצועית צריכה שיהיה לה אוטובוסים משוכללים, יפים ומתוחזקים. לא פחות חשוב, זה לתחזק אוטובוס. אתם הרי לא רוצים חלילה לנסוע לטיול ולהיתקע ליד הבניאס עם בעיה שאפילו הנהג לא יודע לתקן, וכבר היו דברים מעולם.

 

לכן בחירה בחברת הסעות צריכה להיות עפ"י הפרמטרים הבאים:

  • בחרו בחברת הסעות שיש לה צי של אוטובוסים או מיניבוסים משוכללים ומצוידים בכל מה שצריך, כולל תאי מטען רחבים.
  • חייבים לבחור ולבדוק שהאוטובוסים שאתם רוצים לשכור מחברת השכרת אוטובוס, יהיו מתוחזקים באופן רצוף.
  • שלחברה יש מישהו שזה התפקיד שלו, לדאוג לצי האוטובוסים, כך שחלילה לא תקרה איזה שהיא תקלה שתקלקל את כל הטיול.
  • חשוב מאוד שהשכרת אוטובוס תיעשה אצל חברה שדואגת לניקיון של האוטובוס. חלונות נקיים, מושבים נקיים ומאווררים, ושאיך שאתם נכנסים לאוטובוס תריחו את ריח הניקיון. זה מאוד חשוב במיוחד בנסיעות ארוכות.
  • אוטובוס לא נקי עלול לחבל בתחושה הטובה שלכם ולגרום לכם לסבול כל הדרך.
    חשוב מאוד שהנהגים של חברת השכרת אוטובוס אליה אתם פונים, הם מנוסים ובעלי ניסיון, בלי שום גיליון הרשעות של עבירות תנועה, המכירים את הארץ לאורכה ולרוחבה, וגם את כל המסלולים, כך שהטיול או הנסיעה יעברו בשלום ובלי שום סיבובים מיותרים.
  • חשוב מאוד כי השכרת אוטובוס, תיעשה עפ"י חישוב מספר הנוסעים שאתם צריכים להסיע.
  • כדי שלא יהיה צפוף מדי וגם לא מעט מדי, אולי בכלל תצטרכו כמה מיניבוסים ולא השכרת אוטובוס, בדקו את העניין.
  • במצב בו אתם אמורים להסיע אנשים מתחנות שונות, הכינו מראש את מסלול הנסיעה, כך שאלה שיורדים אחרונים לא יצטרכו לחכות הרבה זמן.
  • תכנון נכון של הנסיעה חוסך זמן.
  • בצעו השכרת אוטובוס, רק בחברה אמינה שדואגת להעסיק נהגים בלי עבר פלילי על הכביש ובלי עבר פלילי בכלל.
  • הרי מדובר פה בחיי אדם ולכן זה משמעותי מאוד.
  • השכרת אוטובוס יכולה להיעשות היום דרך כמה חברות.
  • בדקו והשוו את המחירים ומצאו את החברה הטובה, שגם מציעה לכם מחיר אטרקטיבי.
  • כאשר אתם צריכים השכרת אוטובוס, חישבו על כל הפרמטרים הכלולים במאמר זה, ולא רק על המחיר אותו צריך לשלם.
  • לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולנסוע באוטובוס, נקי, מרווח עם ריח סחלבים או נרקיסים לבנים.
ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?