מיניבוס להשכרה

מחפשים מיניבוס להשכרה? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים מגוון רחב של שירותי הסעה באמצעות רכבים לכמות גדולה של אנשים, כאשר אחד מהמבוקשים בהם הוא מיניבוס.

תוכלו למצוא בצי הרכבים שלנו מיניבוס המתאים לקבוצות קטנות שיוצאות לטיולים או מיניבוס להסעות לגן או לבית הספר. גם מקומות עבודה רבים וארגונים המעוניינים לדאוג לשירותי הסעות לעובדים באופן קבוע פונים לשירותינו.

מיניבוסים נוחים וחדשניים

כל המיניבוסים שאנו מציעים עומדי בתקני הבטיחות המחמירים ביותר כאשר קצין תעבורה בחברה דואג לתחזוקה השוטפת שלהם. אנו מציעים מעל 100 רכבים כיום, כאשר חלק נכבד מהם הוא מיניבוס להשכרה.

אם אתם מחפשים את הדרך הנוחה ביותר להגיע לכל מקום, תוך מתן שירות מקצועי תוכלו לגלות את צוות הנהגים האדיב שלנו העובד בסטנדרטים שעוד לא הכרתם.

 

צוות הנהגים שלנו

אנו מתגאים בצוות נהגים שנבחר בקפידה לאורך שנים. הנהגים שלנו צברו במצטבר אלפי שעות על הכביש ומכירים את הארץ לאורכה ולרוחבה. אם אתם מזמינים מיניבוס להשכרה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהוא יגיע עם נהג מיומן וערני שמוקדש רק לכם.

הנהגים שלנו אינם ממהרים כמו נהגי האוטובוס לחזור לביתם אלא מלווים אתכם למשך כל הטיול – למשך שעתיים או למשך יומיים. אנו דואגים להכשיר אותם ולוודא כי הם נוסעים על פי כל כללי הבטיחות על מנת לספק לכם חוויה מושלמת.

מיניבוס להשכרה
מיניבוס להשכרה

הדרך המשתלמת ביותר לנסיעות ארוכות

טיול לגליל או לדרום הארץ? מיניבוס להשכרה הוא הדרך האפקטיבית והמשתלמת ביותר לבצע נסיעות ארוכות. מדוע? כאשר אתם מתארגנים לנסוע בכמה רכבים אתם צריכים לתדלק כל אחד מהם ולגרום לבלאי למספר רכבים. כאשר אתם שוכרים מיניבוס הבלאי לאורך זמן הוא עלינו.

מיניבוסים, מטבע הדברים, הם חזקים יותר ומסוגלים לעמוד לאורך זמן בנסיעות ארוכות. תארו לכם, למשל, שתכננתם נסיעה לצפון ופתאום אחד מהרכבים נתקע? אם אתם בוחרים לעבוד עם אחד מהמיניבוסים בצי שלנו בתוך זמן קצר יגיע אליכם רכב חלופי שיעזור להמשיך את הטיול.

 

מיניבוס להשכרה לאירועים שונים

היום, רבים שוכרים מיניבוסים גם לאירועים שונים כמו חתונה או יום הולדת משמח. אתם יכולים לקבוע עם כל האורחים בנקודות מפגש קרובות לביתם ומשם הם יכולים לצאת לגן האירועים או לאולם. מיניבוס להשכרה לחתונה מאפשר לאורחים שלכם לחזור בבטחה גם כאשר הם רקדו לאורך כל הערב וחוזרים עייפים מאד. דמיינו, כיצד בני המשפחה שלכם יודו לכם על ערב נפלא ויעלו על המיניבוס בדרך הביתה. האם יש דרך טובה מזאת לסיים אירוע מוצלח? לסיכום, מיניבוס להשכרה מעניק לכם מגוון רחב של אפשרויות כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע חברה או למסיבה ספונטנית.

אינכם צריכים להיות נעולים רק על אירוע קרוב למקום המגורים אלא אתם יכולים לשנות אווירה ולעשות את האירוע בכל מקום בו תבחרו ולהעניק לאורחים אפשרות לחזור מבלי שיצטרכו לנווט חזרה בעצמם.

ניווט בעזרת כותרות
השאירו פרטים
close slider
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

להצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם / או התקשרו: 054-4581233.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?